I'm alive

Har varit här nu i nästan tre månader och jag trivs hur bra som helst. Livet här rullar på som vanligt och har äntligen skaffat mig en iPad Air så kanske kan komma igång och blogga eftersom min dator gick sönder för ett tag sen. Har dock fortfarande inte lyckats hitta min kameraladdare men ska försöka fixa en ny laddare omgående så jag kan bjuda på massa bilder på livet här i Arizona. 

Det rullar på som vanligt med tidiga mornar, skola, träning, fotbollsträningar, basebollträningar, familjemiddagar, vänner, fika, shopping, rugby, hiking, skypedejter, frozen yoghurt, för mycket starbucks, manikyr, groupon, kärlek, skratt och upplevelser. Livet här är så annorlunda jämfört med Sverige.

Det var på tiden att vi kan läsa något
Kram
Mamma

2014-03-08 - 08:56:44










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!