thankful

Ikväll var en riktigt bra kväll. Shawn kom hem runt fyra halv fem med massa god mat, alldeles för dyr efterrätt till mig och Melissa samt massa saker till Melissa eftersom hon fyller 40 imorgon! Maten som Shawn kom hem med var tillägnad åt mig eftersom för mig är det julafton idag och de ville göra något speciellt för mig och efterrätten Shawn köpt till mig och Melissa är av den dyraste sorten. Chokladen var av den finaste, och som ni då förstår, väldigt dyr. Detta är nog inte en lika stor sak om man är rik men jag är otroligt tacksam för allt! Vi åt en supergod middag allihopa och sedan försökte jag hjälpa till att plocka bort, diska osv, men Shawn praktiskt taget körde ut mig ut köket och ner i soffan där barnen satt och kolla film haha. 
 
Där var "min julafton" inte slut, utan Melissa och Shawn kommer ut med julklappar till mig och snacka om att jag blev förvånad, hade verkligen inte förväntat mig det. Älskade presenterna och tackade ungefär fem miljoner gånger haha.
 
Nu sitter jag nyduschad i sängen i min nya morgonrock, som förövrigt är den mjukaste jag någonsin känt på, och ska se lite tv innan jag ska sova. Imorgon är det en fullspäckad dag med Melissas 40-årsdag och julafton. Hörs imorgon, puss!
 
två av mina julklappar: morgonrock & presentkort på victoria's secret










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!