ARIZONA

Hej, kom till Arizona igårkväll 17.00 lokal tid. Min värdpappas pappa hämtade mig på flygplatsen och körde mig till ett ställe som heter boys and girls club där jag fick hjälpa till att servera mat till fattiga barn. Det var superkul och se alla barn så glada, de fick även presenter som folk sponsrat, det var inte små billiga presenter heller. Så härligt att något sådant finns, var riktigt kul att få bevittna det och hjälpa till.
 
Fick även en killes nummer min första dag här, haha. Märks verkligen att amerikaner är mer framåt, inte bara på grund av det utan det märker man överallt. Träffat så vänliga människor överallt och hjälpsamma.
 
Efter vi serverat alla mat och alla fått julklappar så åkte vi hem till min värdpappas föräldrar och hämtade Layla som är lite sjuk samt mina resväskor. Barnen är jättesöta och så hjälpsamma. Fick massa fina presenter och idag ska familjen få mina eftersom det var sängdax för dom när vi väl kom hem till huset. Appropå huset så är det sjukt fint och stort. Jag älskar mitt rum, har tv med massa finesser, jätteskön säng, soffa, egen ingång till huset, eget badrum och stora garderober.
 
Idag ska vi hämta min bil också och jag får även min iphone 4 idag och sen ska Shawn visa mig runt. Allting känns superbra! För er som inte vet är det 8 timmar tidsskillnad mellan Sverige & Arizona.
 
tre instagram bilder, kommer fler senare!
 










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!