dinner

Vi käkade ute ikväll så kom precis hem från middagen, vi käkade på en lokal restaurang som ligger ca 5-10 min bort. Sedan gick vi runt i några butiker som låg på samma ställe. Nu ligger jag på sängen och ska snart duscha och sen måla naglarna osv.
 
Min värdpappa och jag hämtade även min bil idag och åkte och tvättade den. Det var bara att lämna bilen, säga vad du ville ha för typ av tvätt och sedan tog de hand om allt, stor skillnad mot Sverige. De tvättade till och med insidan i bilen. Här ger man dricks också, så fort någon ger någon form av service, kan vara bra att komma ihåg!

några bilder från dagarna på au pair skolan i new york
 










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!