one month

Nu har jag varit i USA i en månad. Trivs superbra och tycker verkligen om min värdfamilj. Självklart finns det stunder och dagar då jag vill springa upp bland bergen och skrika allt vad jag kan men sådant hör till. Känns skönt att jag kan prata med mina värdföräldrar om det som stör mig eller känns jobbigt, dom är så öppen och det är det allt handlar om, kommunikation. Dom kan inte veta hur jag tänker eller känner om jag inte säger något.
 
Just nu sitter jag och tar en paus i tvätten/disken/städningen. Alla barn är på skolan så jag har några timmar till för mig själv. Lugnet före stormen eller vad säger ni andra Au Pairer? ;)
 
två tröjor jag hittade inne på Hollister
 
dessa två parfymer/bodymist luktar så jäkla gott, nya favoriter!










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!