merry christmas

Idag firar alla mina vänner och min familj jul hemma i Sverige. Min värdfamilj firar inte jul men imorgon ska vi ändå till en annan familj som firar jul. Jag tror det sammanlagt kommer vara fem familjer där så det ska bli toppen! Kul att ändå få delta i en amerikansk familjs jul! Idag har jag alla fyra barnen, så passar på att blogga och kolla min mejl medans pojkarna spelar och Layla sover. Vi har spelat spel, målat, cyklat, kolla barnpogram och bakat cookie dough. :)
 
Får lite hemlängtan när jag ser hur mysigt alla där hemma har det med snö, tända ljus, en gran som lyser och massa paket. Tycker om den stämningen, när det är mörkt ute och man har på sig mysiga tofflor och dricker glögg. Men jag har det jättebra här också, trivs bra också! Anyway, ha en fortsatt toppenjul så hörs vi, puss.










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!