stockholm

 
Spenderade en vecka i Stockholm men pappa och syster. Pappas operation skedde på tisdagen på södersjukhuset och det var en orolig men bra dag! Alla dagar var härliga och trevliga. Fick träffa farbror Sören och hans son Sebastian över en fika också, det var riktigt kul!
 
På onsdagen checkade vi ut från Clarion Hotell och åkte ut till Ingarö där min faster Kinga bor, henne har jag aldrig träffat så det var otroligt kul! Fick även träffa hennes dotter Ida och hennes pojkvän som till allas förvåning  avslöjade att de väntar barn! Så himla kul!
 
I alla fall, där bodde vi och mådde gott tills vi påbörjade resan hem mot Norrland tidigt på söndagmorgon. Bilresan gick till min förvåning fort trots att jag körde hela vägen. Ville inte alls åka hem, trivs så bra i storstäder, men nu sitter jag här i lilla Lungsjön igen och försöker få vardagen att rulla på med jobb och vänner.










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!