ROMA

Hej alla fina! Är tillbaka i Sverige efter en helt underbar vecka i Rom med klassen. Jag har haft så himla kul och önskade att dagarna inte gick så fort. Vi har hunnit se allt man borde se om man besöker Rom och mer därtill. Har jättemånga bilder så ska titta igenom dem och slänga upp några här i bloggen.
 
Förvrigt så åkte jag hem till pappa tisdag eftermiddag för jag skulle till läkaren idag och det var helt onödigt inser jag nu, är så sjukt less på allt som har med sjukhus och vården att göra. Imorgon ska jag ringa ner till Sollefteå sjukhus och kräva en remiss till Umeå. Hör sen, puss.










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!