over and out

Nu är det snart dax för mig att gå och lägga mig. Ska upp klockan sex imorgon, ska nämligen praktisera på förskolan i Ramsele mån-tors. Börjar halv åtta, så vill hinna äta en stadig frukost och göra mig i ordning i lugn och ro. Efter praktiken så drar jag direkt till gymmet och sen hämtar brorsan mig och kvällen kommer spenderas med plugg och annat viktigt jag måste göra. Det kommer bli fullspäckade dagar denna vecka, trots att det är lov!!
 
Nä alla fina där ute, nu ska jag försöka sova. Vi hörs imorgon, puss.










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!