godmorgon

Har nästan nyss kommit hem från en körlektion, klockan nio börjar jag min praktik på förskolan Sanda. Så kan ta det lugnt en stund till. På onsdag har jag halkbanan, längtar!! Sen äre bara att boka uppkörning och skrivningen, så dax att plugga jävel nu då. När jag har körkortet kommer jag ett steg närmare min Au Pair resa, det känns fantastiskt!
 
Efter praktiken idag så måste jag till banken och fixa nytt kort och lite sånt och sen är det träning, plugg och tacomys med bästis som gäller! Ha en bra dag, puss!










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!