femte mars tvåtusentretton

Sitter och kollar olika frisyrer och olika hårfärger, ska klippa och färga håret på fredag i Östersund. Gör alltid samma sak innan jag ska sätta mig i frisörstolen. Tokletar något nytt och spännande på internet och när jag väl sitter där blir det samma vanliga. Färgar hela håret antingen mörktbrunt eller mörkrött och klipper inte mycket på längden, bara en till en och en halv centimeter.

Ska faktiskt ta något att äta nu sen lägga mig i sängen om ett tag, är ganska trött efter denna dag och imorgon ska jag upp fem eftersom jag börjar halv sju. Är jättekul att vara där men att kliva upp ur en varm och skön (nåja, ganska skön i alla fall) säng så tidigt på morgonen är inte så taggat!










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!