Children see magic because they look for it.

Hej på er! Det har varit en lång dag idag. Klev upp ganska pigg imorse faktiskt och har varit på förskolan från kvart över sju till fyra och imorgon har jag en ännu längre dag, nämnligen till halv sex. Efter det blir det gymmet med denise som det även blev idag. Hoppas jag inte kommer vara helt slut efter en lång dag med alla söta barn! Men jag tycker det är hur kul som helst, dom är ju så fina allihopa!  
 
Nu ska jag börja läsa boken jag fick hem i postlådan idag, gud vad jag längtat efter den! Ska använda den i en rapportskrivning i svenska c. puss










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!