VÄLKOMMEN

Kul att ni tittade in på min nya blogg. Har de senaste två veckorna raderat och skapat nya bloggar ungefär fem gånger. Nu tänker jag försöka ha kvar denna och uppdatera haha. Har i alla fall lov så är hemma hos pappa bortom all cilivisation. Ska praktisera på Ramsele Förskola mån-tors och på fredag åker jag till Östersund för att klippa och färga håret. På lördag bär det av till Umeå igen för ännu en praktik vecka på förskolan Sanda och vecka tolv åker jag tillsammans med min klass på businesstrip till Rom. Kommer bli helt fantastikst! Blir väldigt lite skola närmaste månaden, sjukt skönt! Hoppas ni får en bra dag så hörs vi snart igen! puss
 
Följ min blogg med Bloglovin










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!