längesen vi sågs

Hej! Ser fortfarande att det är folk inne och tittar på bloggen, mer än vad jag gör. Mycket har hänt sen sist och nu sitter jag här med borttagna halsmandlar (äntligen), sista skoluppgifterna som gymnasieelev inskickade, massa klänningar att prova inför studenten och lite smått ledsen över att allting snart är slut. Dom sista veckorna har verkligen flygit förbi och det har varit mycket skratt och många timmar plugg. Senast i helgen var det brännbollsyran också, och jag & sandra lyckades åka bil och fest med Hoffmaestro & få trummisens nummer.
 
Är otroligt pigg, så blir nog en lång natt, men vad gör det när jag är ledig imorgon, på onsdag och på torsdag? Skönt att vara klar med uppgifterna i tid, haha.
 
 










Annelie Jonsson heter jag & bor i Umeå där jag tog studenten juni 2013 på Thorén Business School med inriktning ekonomi. 18 år och längtar efter dagen jag åker som Au Pair till usa. Ni kommer få ta del av inspiration, drömmar och lite av min vardag. Kul att ni hittade hit!